فرایند رسیدن از ایده به مدل کسبوکار قسمت سوم
قسمت سوم در مورد طراحی پروتایپ ایده یا همان نمونه اولیه میباشد. ایدهها در طول...
فرایند رسیدن از ایده به مدل کسبوکار قسمت دوم
در این قسمت که مصورسازی مدل کسبوکار نام دارد، به معرفی بوم مدل کسبوکار و...
فرایند رسیدن از ایده به مدل کسبوکار قسمت اول
در قسمت اول از این مجموعه ویدئوها به توضیحاتی پیرامون ایده و نحوه و راههای...
تکنیک ۶ کلاه تفکر
این تکنیک توسط دکتر ادوارد دبونو معرفی گردید. پیش فرض این روش این است که...
OKR (Objectives and key results) چیست؟
اهداف و نتایج کلیدی یا همان (OKR) چارچوبی جهت تعیین اهداف میباشد که به سازمانها...
عواملی که تفکر انتقادی شما را تقویت میکند
برگرفته از مقاله هلن لی بویگوس مجله کسب و کار هاروارد چند سال پیش، مدیر...
درسهایی از رویکرد تسلا به نوآوری
برگرفته از: Harvard Business Review در میان کمپانیهای بزرگ جهانی، کمتر شرکتی به اندازه تسلا...
نوآوری برانداز (disruptive innovation) چیست؟ آیا Uber یک نوآور برانداز است؟
در طی بیست سال گذشته، نظریه نوآوری برانداز در چرخههای کسب و کار بسیار تاثیرگذار...
چرا شرکتها به جای نوآوری حقیقی، نمایش (تئاتر) نوآوری راه میاندازند
برگرفته از innovation theater از استیو بلانک نوع تحولی که اکثر شرکتها و آژانسهای دولتی...