Description
در این شماره در گام اول به سراغ این سوال اساسی رفتهایم که آیا استارتاپ نیاز به استراتژی دارد؟ این سوال سالهاست به عنوان یک چالش در اکوسیستم نوآوری مطرح است و در کشور ما شاید به این موضوع خیلی پرداخته نشده است.
در گام بعدی و با در نظرگیری شرایط کنونی و همهگیری کرونا، به این موضوع میپردازیم که چرا یک طرح نوآورانه و کسب و کار در کنار سودآوری به مطالبات اجتماعی هم بپردازد؟در ادامه به مدل بلوغ نوآوری در شرکتها پرداخته شده است، در این مقاله با معرفی ویژگیهای مختلفی این امکان را برای شما ایجاد خواهیم کرد که بتوانید بلوغ نوآوری را مورد سنجش قرار داده و متناسب با آن اقدامات خود را بررسی کنید.
در میانه راه راهنمای استراتژی نوآوری معرفی شده است که با کمک آن میتوانید برای اقدامات نوآوری خود برنامهریزی کنید.
در گام بعدی ۱۰ گونه نوآوری معرفی گردیده که موسسه دابلین این ده گانه را از دل بررسی ۲۵۰۰ استراتژی نوآوری شرکتهای مختلف ارائه نموده است.
در بخش دوم مجله بیشتر به مسائل اجرایی مانند نحوه ایدهپردازی و راههای بهبود سفر مشتری پرداخته شده است.
در گام بعدی و با در نظرگیری شرایط کنونی و همهگیری کرونا، به این موضوع میپردازیم که چرا یک طرح نوآورانه و کسب و کار در کنار سودآوری به مطالبات اجتماعی هم بپردازد؟در ادامه به مدل بلوغ نوآوری در شرکتها پرداخته شده است، در این مقاله با معرفی ویژگیهای مختلفی این امکان را برای شما ایجاد خواهیم کرد که بتوانید بلوغ نوآوری را مورد سنجش قرار داده و متناسب با آن اقدامات خود را بررسی کنید.
در میانه راه راهنمای استراتژی نوآوری معرفی شده است که با کمک آن میتوانید برای اقدامات نوآوری خود برنامهریزی کنید.
در گام بعدی ۱۰ گونه نوآوری معرفی گردیده که موسسه دابلین این ده گانه را از دل بررسی ۲۵۰۰ استراتژی نوآوری شرکتهای مختلف ارائه نموده است.
در بخش دوم مجله بیشتر به مسائل اجرایی مانند نحوه ایدهپردازی و راههای بهبود سفر مشتری پرداخته شده است.
[real3dflipbook id='1']
قوانین ثبت دیدگاه